Retour- en Terugbetalingsbeleid

  • Quick Guard
  • Retour- en Terugbetalingsbeleid
  • laatst bijgewerkt op 11 oktober 2024.

    Overzicht
    Ons retour- en terugbetalingsbeleid is 14 dagen geldig. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds je aankoop, kunnen we je geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.

    Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet je artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

    Verschillende soorten producten zijn uitgesloten van retournering. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intiem of hygiënisch van aard zijn, gevaarlijke materialen, of brandbare vloeistoffen of gassen.

    Aanvullende niet-retourneerbare items:

    • Cadeaubonnen
    • Downloadbare softwareproducten
    • Sommige gezondheids- en persoonlijke verzorgingsproducten

    Om je retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of bewijs van aankoop nodig.

    Stuur je aankoop niet terug naar de fabrikant.

    Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke terugbetalingen worden verleend:

    • Boek met duidelijke gebruikssporen
    • CD, DVD, VHS-band, software, videospel, cassetteband of vinylplaat die is geopend.
    • Elk item dat niet in de originele staat is, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet aan ons te wijten zijn.
    • Elk item dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd.

    Terugbetalingen
    Zodra je retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we je een e-mail om je te informeren dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We laten je ook weten of je terugbetaling is goedgekeurd of afgewezen.

    Als je terugbetaling is goedgekeurd, wordt deze verwerkt en wordt er automatisch een tegoed toegepast op je creditcard of oorspronkelijke betaalmethode, binnen een bepaald aantal dagen.

    Late of ontbrekende terugbetalingen
    Als je je terugbetaling nog niet hebt ontvangen, controleer dan eerst nogmaals je bankrekening.

    Neem daarna contact op met je creditcardmaatschappij, want het kan enige tijd duren voordat je terugbetaling officieel is verwerkt.

    Neem vervolgens contact op met je bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.

    Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt je terugbetaling nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op via info@quickguard.nl.

    Afgeprijsde items
    Alleen artikelen met de reguliere prijs kunnen worden terugbetaald. Afgeprijsde artikelen kunnen niet worden terugbetaald.

    Omruilingen
    We vervangen items alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op info@quickguard.nl.

    Cadeaus
    Als het artikel als cadeau was aangemerkt toen het werd gekocht en direct naar jou werd verzonden, ontvang je een cadeaubon ter waarde van je retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt een cadeaubon naar je opgestuurd.

    Als het artikel niet als cadeau was aangemerkt toen het werd gekocht, of als de schenker de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om later aan jou te geven, sturen we een terugbetaling naar de schenker en zullen zij op de hoogte zijn van je retourzending.

    Hulp nodig?
    Je kunt contact met ons opnemen over dit retour- en terugbetalingsbeleid via onze contactpagina.